| 
			  
			 | 
		  
	
		  
		  
			
			  
			    
			    
				
			    	
			    	
			    		
			    		
    
    
 
	
		 
		 	 
		  | 
		 
			
			 	
			 	
			 		
	 					
	 					
	 					
	 					Tým lídr aplikačních administrátorů do banky
			 		 | 
			 		
	 					
	 					
	 					
			 			 70.000 - 90.000 Kč, Praha 
			 		 | 
			 	 
			 	
			 	
			 		| 
			 			
			 		 | 
			 	 
			 	
			 	
			 		
			 			
			 				
			 					
				 					
				 					
				 								 					
			 						Pro našeho klienta, renomovanou bankovní instituci, hledáme aplikačního administrátora. Očekáváme předchozí praxi na pozici aplikačního administrátora, správa a další rozvoj svěřených systémů a spolupráci s dodavateli a integrátory... 
			 						 
			 						Náplň práce 
			 						•	Zodpovědnost za správu a další rozvoj svěřených aplikací
 •	Nasazení aplikace
 •	Získávat změnové požadavky z bussinesu na další rozvoj aplikací
 •	Dokumentovat nové postupy a procesy v IT 
 •	Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury, rozpočty)
 •	Aktivně komunikovat s dodavateli, integrátory a kolegy v IT
 •	Podílet se na celkovém rozvoji bankovního prostředí
 
  
			 						 
			 						Požadujeme 
			 						•	Minimálně 2 roky praxe jako aplikační administrátor
 •	Zkušenost s nasazováním aplikací
 •	Praxe s SQL - selecty, indexy, tabulky,...
 •	Výhodou znalost relačních DB, JIRA, Kubernetes, EA, všeobecný IT přehled  
 •	Komunikativní osobnost schopná získat funkční požadavky pro další vývoj aplikací od kolegů z businessu a domluvit s dodavatelem jejich vývoj
 •	Odpovědnost, schopnost přispívat k vylepšení postupů ve svěřené oblasti
 •	Znalost angličtiny na úrovni studia dokumentace
 
  
									 
			 						Nabízíme 
			 						•	Zázemí prestižní stabilní společnosti
 •	Profesní a odborný růst
 •	Velmi zodpovědnou pozici
 •	Zajímavý balíček zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na životní a penzijní připojištění, příspěvek na sport/kulturu, sickdays atd.)
 •	Pracoviště v Praze s velmi dobrou dopravní dostupností u metra, moderní budova,  atraktivní interiérový design
 •	Občasný home office (možno 1 den v týdnu)
   
									 
									
									
			 						
									  
Kontakt:  
Jitka Panáková  
+420 773 263 622 
j.panakova@bartonconsulting.cz
									
			 					 | 
			 					
			 					    
									
									
									  
	 
									 
									
			 						 
					 				
			 					 | 			 					
			 				 			 				
			 			 
			 		 | 
			 		
			 		 | 
			 		 | 
			 	 			
			 	
			 	
			 		| 
			 			
			 		 | 
			 	 
			 	
			 	
			 		
			 			
			 				
			 					
									 
									
			 						
V případě vašeho zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis na výše uvedenou e-mailovou adresu. Následně Vás budeme kontaktovat. 
Zasláním svého životopisu dáváte souhlas se zpracováním a uchováváním Vašich osobních dat společností BARTON Consulting s.r.o. za účelem zprostředkování zaměstnání ve smyslu zákona č.101/2000Sb. o ochraně osobních údajů, a to až do jeho odvolání písemnou formou. 
			 					 | 			 					
			 				 			 				
			 			 
			 		 | 
			 		
			 		 | 
			 		 | 
			 	 						 				 	 	
			 			 
		  | 
	 
 
 
  
			    	
			    	
			     	
			  
			 | 
		  
	
		  
		  
			| 
			  
			 |