BARTON Consulting s.r.o.
Dozvědět se více... HLEDÁM PRÁCI
Dozvědět se více... NABÍZÍM PRÁCI
VOLNÉ POZICE

Senior účetní - středně pokročilá AJ

60.000 - 70.000 Kč, Praha
Naším klientem je jeden z lídrů na trhu systémových integrátorů se sídlem v Praze. Pro tuto společnost nyní hledáme zkušenou/ného Senior účetní/ho, která/ý bude koordinovat účetní operace ve spolupráci s outsourcovaným účetním oddělením v zahraničí.

Náplň práce
• Koordinace účetních operací zahrnujících účtování v hlavní knize, v oblasti závazků, pohledávek, fixních aktiv a souvisejících finančních výkazů včetně rekonciliace rozvahy
• Provádění pravidelných kontrol účetních operací
• Koordinace měsíční, čtvrtletní a roční statutární účetní závěrky
• Odpovědnost za bankovní transakce
• Koordinace a aktivní účast na interním a externím auditu
• Příprava podkladů pro daňové kontroly
• Kompletní daňová agenda – příprava daňových přiznání k DPH, DPPO, silniční dani
• Příprava komplexních finančních reportů a analýz pro státní instituce
• Pomoc při harmonizaci a standardizaci účetních postupů
• Koordinace aktivit s Shared Service Centrem
• Podílení se na změnách konfigurace účetního systému a zavádění nových verzí
• Ad-hoc pomoc s interními účetními projekty
• Reporting dle IFRS
• Zástup Vedoucí účetního oddělení podle potřeby


Požadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Min 5 let praxe na pozici Senior účetní v mezinárodní společnosti
• Středně pokročilá znalost AJ včetně účetní terminologie
• Velmi dobrá znalost účetnictví dle ČÚS, znalost reportingu dle IFRS
• Pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, funkce, vzorce)
• Znalost daňové problematiky (především DPH a DPPO)
• Zkušenost s tvorbou finančních výkazů, znalost principů závěrkových operací
• Strukturované a analytické myšlení
• Preciznost, přesnost, dodržování stanovených termínů
• Odpovědný a aktivní přístup k řešeným problémům, samostatnost a orientace na výsledek
• Nástup co nejdříve


Nabízíme
• Zajímavou a zodpovědnou práci u významné společnosti
• Výborné finanční ohodnocení
• 6 týdnů dovolené + brigde days (překlenovací dny mezi svátky)
• Flexibilní pracovní doba + možnost občasného home office
• Příspěvek na stravování, Cafeteria systém (až 14.000 Kč ročně), občerstvení na pracovišti
• Proplacené první 3 dny nemoci, příspěvek na penzijní připojištění
• Jazykové kurzy a další vzdělávání


Kontakt:
Dagmar Angerová
+420 775 225 455
d.angerova@bartonconsulting.cz

V případě vašeho zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis na výše uvedenou e-mailovou adresu. Následně Vás budeme kontaktovat.

Zasláním svého životopisu dáváte souhlas se zpracováním a uchováváním Vašich osobních dat společností BARTON Consulting s.r.o. za účelem zprostředkování zaměstnání ve smyslu zákona č.101/2000Sb. o ochraně osobních údajů, a to až do jeho odvolání písemnou formou.